Vi hjälper er optimera er digitala marknadsföring!

Lokal Marknadsföring

Få fler affärer lokalt. Syns när lokala företag letar efter era produkter och tjänster. Optimera och konfigurera för sökmotorer, Google Maps, och sociala medier.

bas

4 900 (exkl. moms)
  • Google My Business
    Med ett Google My Business-konto får du mer än bara företagsuppgifter. Den kostnadsfria företagsprofilen gör det enkelt att nå kunder på hela Google Sök och Maps.
    Med ett Google My Business-konto får du mer än bara företagsuppgifter. Den kostnadsfria företagsprofilen gör det enkelt att nå kunder på hela Google Sök och Maps.
    Google Maps
    Lokala resultat visas för personer som söker efter företag och platser i närheten av sin position. Resultaten visas på ett antal platser i Maps och i söknätverket.
    Lokala resultat visas för personer som söker efter företag och platser i närheten av sin position. Resultaten visas på ett antal platser i Maps och i söknätverket.
    Företagsinformation
    Genom att tillhandahålla och uppdatera dina företagsuppgifter i Google My Business kan företaget få en bättre lokal rankning på Google och högre närvaro i Sök och Maps.
    Genom att tillhandahålla och uppdatera dina företagsuppgifter i Google My Business kan företaget få en bättre lokal rankning på Google och högre närvaro i Sök och Maps.
    Bilder
    Lägg till foton av personal, produkter och tjänster för att ge mer information om ditt företag. Det är också en bra idé att lägga till ett foto på exteriören så att besökare känner igen ditt företag.
    Lägg till foton av personal, produkter och tjänster för att ge mer information om ditt företag. Det är också en bra idé att lägga till ett foto på exteriören så att besökare känner igen ditt företag.
    1 produkt
    För att försäkra dig om att alla kunder som gör sökningar på en dator eller mobil enhet ser dina produkter bör du lägga till dem till Google My Business
    För att försäkra dig om att alla kunder som gör sökningar på en dator eller mobil enhet ser dina produkter bör du lägga till dem till Google My Business
  • SEO (sökmotoroptimering)
    Få er webbsida att synas så högt upp som möjligt bland resultaten vid sökningar i sökmotorer.
    Få er webbsida att synas så högt upp som möjligt bland resultaten vid sökningar i sökmotorer.
    SEO-verktyg
    Installera verktyg till din webbplats för att analysera att sökmotorerna förstår innehållet på er webbsida.
    Installera verktyg till din webbplats för att analysera att sökmotorerna förstår innehållet på er webbsida.
    On-Page SEO, 1 sida
    Säkertsäll att det besökaren ser fokuserar kring utvalda sökfraser. En sida en sökfras där startsidan är den viktigaste.
    Säkertsäll att det besökaren ser fokuserar kring utvalda sökfraser. En sida en sökfras där startsidan är den viktigaste.
    Sökordsanalys
    Analysera vilka fraser och sökord som är mest relevanta, samt har flest sökningar.
    Analysera vilka fraser och sökord som är mest relevanta, samt har flest sökningar.
  • Google Analytics
    Säkerställ att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Säkerställ att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Google Signals
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Search Console
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
  • Google Ads
    Se till att synas för kunder när de söker efter företag som ditt på Google Sök och i Google Maps. Du betalar bara för resultat, som när någon klickar för att besöka din webbplats eller ringer till ditt företag.
    Se till att synas för kunder när de söker efter företag som ditt på Google Sök och i Google Maps. Du betalar bara för resultat, som när någon klickar för att besöka din webbplats eller ringer till ditt företag.
    1 kampanj
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    3 annonsgrupper
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.

STANDARD

8 900 (exkl. moms)
  • Google My Business
    Med ett Google My Business-konto får du mer än bara företagsuppgifter. Den kostnadsfria företagsprofilen gör det enkelt att nå kunder på hela Google Sök och Maps.
    Med ett Google My Business-konto får du mer än bara företagsuppgifter. Den kostnadsfria företagsprofilen gör det enkelt att nå kunder på hela Google Sök och Maps.
    Google Maps
    Lokala resultat visas för personer som söker efter företag och platser i närheten av sin position. Resultaten visas på ett antal platser i Maps och i söknätverket.
    Lokala resultat visas för personer som söker efter företag och platser i närheten av sin position. Resultaten visas på ett antal platser i Maps och i söknätverket.
    Företagsinformation
    Genom att tillhandahålla och uppdatera dina företagsuppgifter i Google My Business kan företaget få en bättre lokal rankning på Google och högre närvaro i Sök och Maps.
    Genom att tillhandahålla och uppdatera dina företagsuppgifter i Google My Business kan företaget få en bättre lokal rankning på Google och högre närvaro i Sök och Maps.
    Bilder
    Lägg till foton av personal, produkter och tjänster för att ge mer information om ditt företag. Det är också en bra idé att lägga till ett foto på exteriören så att besökare känner igen ditt företag.
    Lägg till foton av personal, produkter och tjänster för att ge mer information om ditt företag. Det är också en bra idé att lägga till ett foto på exteriören så att besökare känner igen ditt företag.
    2-5 produkter
    För att försäkra dig om att alla kunder som gör sökningar på en dator eller mobil enhet ser dina produkter bör du lägga till dem till Google My Business
    För att försäkra dig om att alla kunder som gör sökningar på en dator eller mobil enhet ser dina produkter bör du lägga till dem till Google My Business
  • SEO (sökmotoroptimering)
    Få er webbsida att synas så högt upp som möjligt bland resultaten vid sökningar i sökmotorer.
    Få er webbsida att synas så högt upp som möjligt bland resultaten vid sökningar i sökmotorer.
    SEO-verktyg
    Installera verktyg till din webbplats för att analysera att sökmotorerna förstår innehållet på er webbsida.
    Installera verktyg till din webbplats för att analysera att sökmotorerna förstår innehållet på er webbsida.
    On-Page SEO, 2 sidor
    Säkertsäll att det besökaren ser fokuserar kring utvalda sökfraser. En sida en sökfras där startsidan är den viktigaste.
    Säkertsäll att det besökaren ser fokuserar kring utvalda sökfraser. En sida en sökfras där startsidan är den viktigaste.
    Sökordsanalys
    Analysera vilka fraser och sökord som är mest relevanta, samt har flest sökningar.
    Analysera vilka fraser och sökord som är mest relevanta, samt har flest sökningar.
    Webbplatskarta
    En katalog med länkar över viktiga sidor på er webbsida som vi vill att sökmotorer skall indexera enkelt och regelbundet. Läggs i sidfoten.
    En katalog med länkar över viktiga sidor på er webbsida som vi vill att sökmotorer skall indexera enkelt och regelbundet. Läggs i sidfoten.
  • Google Analytics
    Säkerställ att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Säkerställ att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Google Signals
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Search Console
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
    Google Tag Manager
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    1 avancerad mätpunkt
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm
  • Google Ads
    Se till att synas för kunder när de söker efter företag som ditt på Google Sök och i Google Maps. Du betalar bara för resultat, som när någon klickar för att besöka din webbplats eller ringer till ditt företag.
    Se till att synas för kunder när de söker efter företag som ditt på Google Sök och i Google Maps. Du betalar bara för resultat, som när någon klickar för att besöka din webbplats eller ringer till ditt företag.
    2 kampanjer
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    2-5 annonsgrupper
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
  • Sociala medier
    Säkerställ att ert företag syns lokalt på sociala medier som Facebook, Instagram, Linkedin mm.
    Säkerställ att ert företag syns lokalt på sociala medier som Facebook, Instagram, Linkedin mm.
    Facebook
    Profilbild och omslagsbild på Facebook
    Profilbild och omslagsbild på Facebook
FAVORIT

premium

12 900 (exkl. moms)
  • Google My Business
    Med ett Google My Business-konto får du mer än bara företagsuppgifter. Den kostnadsfria företagsprofilen gör det enkelt att nå kunder på hela Google Sök och Maps.
    Med ett Google My Business-konto får du mer än bara företagsuppgifter. Den kostnadsfria företagsprofilen gör det enkelt att nå kunder på hela Google Sök och Maps.
    Google Maps
    Lokala resultat visas för personer som söker efter företag och platser i närheten av sin position. Resultaten visas på ett antal platser i Maps och i söknätverket.
    Lokala resultat visas för personer som söker efter företag och platser i närheten av sin position. Resultaten visas på ett antal platser i Maps och i söknätverket.
    Företagsinformation
    Genom att tillhandahålla och uppdatera dina företagsuppgifter i Google My Business kan företaget få en bättre lokal rankning på Google och högre närvaro i Sök och Maps.
    Genom att tillhandahålla och uppdatera dina företagsuppgifter i Google My Business kan företaget få en bättre lokal rankning på Google och högre närvaro i Sök och Maps.
    Bilder
    Lägg till foton av personal, produkter och tjänster för att ge mer information om ditt företag. Det är också en bra idé att lägga till ett foto på exteriören så att besökare känner igen ditt företag.
    Lägg till foton av personal, produkter och tjänster för att ge mer information om ditt företag. Det är också en bra idé att lägga till ett foto på exteriören så att besökare känner igen ditt företag.
    6-10 produkter
    För att försäkra dig om att alla kunder som gör sökningar på en dator eller mobil enhet ser dina produkter bör du lägga till dem till Google My Business
    För att försäkra dig om att alla kunder som gör sökningar på en dator eller mobil enhet ser dina produkter bör du lägga till dem till Google My Business
  • SEO (sökmotoroptimering)
    Få er webbsida att synas så högt upp som möjligt bland resultaten vid sökningar i sökmotorer.
    Få er webbsida att synas så högt upp som möjligt bland resultaten vid sökningar i sökmotorer.
    SEO-verktyg
    Installera verktyg till din webbplats för att analysera att sökmotorerna förstår innehållet på er webbsida.
    Installera verktyg till din webbplats för att analysera att sökmotorerna förstår innehållet på er webbsida.
    On-Page SEO, 3 sidor
    Säkertsäll att det besökaren ser fokuserar kring utvalda sökfraser. En sida en sökfras där startsidan är den viktigaste.
    Säkertsäll att det besökaren ser fokuserar kring utvalda sökfraser. En sida en sökfras där startsidan är den viktigaste.
    Sökordsanalys
    Analysera vilka fraser och sökord som är mest relevanta, samt har flest sökningar.
    Analysera vilka fraser och sökord som är mest relevanta, samt har flest sökningar.
    Webbplatskarta
    En katalog med länkar över viktiga sidor på er webbsida som vi vill att sökmotorer skall indexera enkelt och regelbundet. Läggs i sidfoten.
    En katalog med länkar över viktiga sidor på er webbsida som vi vill att sökmotorer skall indexera enkelt och regelbundet. Läggs i sidfoten.
  • Google Analytics
    Säkerställ att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Säkerställ att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Google Signals
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Search Console
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
    Google Tag Manager
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    Upp till 3 avancerade mätpunkter
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm
  • Google Ads
    Se till att synas för kunder när de söker efter företag som ditt på Google Sök och i Google Maps. Du betalar bara för resultat, som när någon klickar för att besöka din webbplats eller ringer till ditt företag.
    Se till att synas för kunder när de söker efter företag som ditt på Google Sök och i Google Maps. Du betalar bara för resultat, som när någon klickar för att besöka din webbplats eller ringer till ditt företag.
    3 kampanjer
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    6-10 annonsgrupper
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    Remarketing
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Responsiva banners
    Skapa en responsiv displayannons genom att ladda upp dina tillgångar (bilder, rubriker, logotyper, videor och beskrivningar), så genererar Google automatiskt annonser som visas i Googles Display-nätverk.
    Skapa en responsiv displayannons genom att ladda upp dina tillgångar (bilder, rubriker, logotyper, videor och beskrivningar), så genererar Google automatiskt annonser som visas i Googles Display-nätverk.
  • Sociala medier
    Säkerställ att ert företag syns lokalt på sociala medier som Facebook, Instagram, Linkedin mm.
    Säkerställ att ert företag syns lokalt på sociala medier som Facebook, Instagram, Linkedin mm.
    Facebook
    Profilbild och omslagsbild på Facebook
    Profilbild och omslagsbild på Facebook
    Instagram
    Profilbild och omslagsbild på Instagram
    Profilbild och omslagsbild på Instagram
    LinkedIn
    Profilbild och omslagsbild på LinkedIn
    Profilbild och omslagsbild på LinkedIn
flinga

Kontakta oss

Vill du ha en offert, bolla idéer, veta mer om våra tjänster eller bara berätta något roligt – tveka inte att kontakta oss!