Vi hjälper er optimera er digitala marknadsföring!

Google Ads

Se till att synas när potentiella kunder söker efter företag som ditt på Google – eller skapa varumärkesigenkänning mot din målgrupp. 

Mät vad som genererar nya affärer – göra mer av det som fungerar och mindre av det som inte. Du betalar bara när någon klickar för att besöka din webbplats, ringer till ditt företag, eller när din annons visas. 

bas

3 900 (exkl. moms)
  • Kampanjer
    1 kampanj
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    5 annonsgrupper
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    1 textannons per annonsgrupp
    Textannonser i sök visas ovanför och nedanför Googles sökresultat och består av rubrik, visningsadress och beskrivning.
    Textannonser i sök visas ovanför och nedanför Googles sökresultat och består av rubrik, visningsadress och beskrivning.

STANDARD

7 900 (exkl. moms)
  • Kampanjer
    Upp till 3 kampanjer
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Upp till 50 annonsgrupper
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    2 textannonser per annonsgrupp
    Textannonser i sök visas ovanför och nedanför Googles sökresultat och består av rubrik, visningsadress och beskrivning.
    Textannonser i sök visas ovanför och nedanför Googles sökresultat och består av rubrik, visningsadress och beskrivning.
    Kampanj för remarketing
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
  • Banners
    Remarketing
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Responsiva banners
    Skapa en responsiv displayannons genom att ladda upp dina tillgångar (bilder, rubriker, logotyper, videor och beskrivningar), så genererar Google automatiskt annonser som visas i Googles Display-nätverk.
    Skapa en responsiv displayannons genom att ladda upp dina tillgångar (bilder, rubriker, logotyper, videor och beskrivningar), så genererar Google automatiskt annonser som visas i Googles Display-nätverk.
    Unika banners
    Egna annonser ger dig full kontroll över annonsmaterialet i dina kampanjer i Display-nätverket.
    Egna annonser ger dig full kontroll över annonsmaterialet i dina kampanjer i Display-nätverket.
  • Integrering
    Google Analytics
    Säkerställer att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Säkerställer att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Google Signals
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Google Tag Manager
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    2-3 avancerade mätpunkter
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm.
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm.
FAVORIT

premium

12 900 (exkl. moms)
  • Kampanjer
    Upp till 8 kampanjer
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Vilken kampanjtyp du väljer avgör var kunderna kan se dina annonser. Du kan välja mer specifikt genom att använda olika inriktningar.
    Upp till 200 annonsgrupper
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    En annonsgrupp innehåller en eller flera annonser med liknande mål. Du kan ange ett bud, det vill säga ett pris, som används när sökorden i annonsgruppen leder till att en annons visas.
    2 textannonser per annonsgrupp
    Textannonser i sök visas ovanför och nedanför Googles sökresultat och består av rubrik, visningsadress och beskrivning.
    Textannonser i sök visas ovanför och nedanför Googles sökresultat och består av rubrik, visningsadress och beskrivning.
    Kampanj för remarketing
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
  • Banners
    Remarketing
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Remarketing är ett sätt att återknyta till personer som tidigare har interagerat med din webbplats eller mobilapp. Det gör det möjligt för dig att placera dina annonser strategiskt framför dessa målgrupper när de söker på Google eller besöker Googles partnerwebbplatser. Det hjälper dig att öka medvetenheten för ditt varumärke eller att påminna dessa målgrupper om att genomföra ett köp.
    Responsiva banners
    Skapa en responsiv displayannons genom att ladda upp dina tillgångar (bilder, rubriker, logotyper, videor och beskrivningar), så genererar Google automatiskt annonser som visas i Googles Display-nätverk.
    Skapa en responsiv displayannons genom att ladda upp dina tillgångar (bilder, rubriker, logotyper, videor och beskrivningar), så genererar Google automatiskt annonser som visas i Googles Display-nätverk.
    Unika banners
    Egna annonser ger dig full kontroll över annonsmaterialet i dina kampanjer i Display-nätverket.
    Egna annonser ger dig full kontroll över annonsmaterialet i dina kampanjer i Display-nätverket.
  • Integrering
    Google Analytics
    Säkerställer att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Säkerställer att er webbsida mäts ordentligt och att trafiken kan analyseras och optimeras baserat på relevans.
    Google Signals
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Samlar in detaljerad information om användare: demografi, intressen, platser mm. Detta möjliggör för framtida riktad annonsering mot specifika målgrupper på specifika platser.
    Search Console
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
    Med hjälp av verktygen och rapporterna i Search Console kan du mäta webbplatsens trafik och resultat på Sök, åtgärda problem och få webbplatsen att sticka ut i resultaten på Google Sök.
    Google Tag Manager
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    Google Analytics, tillsammans med Google Tag Manager konfigurerat, låter dig mäta din annonseringsavkastning samt spåra dina Flash-, video- och sociala nätverkssajter och applikationer.
    Upp till 5 avancerade mätpunkter
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm.
    Säkerställ att du mäter relevanta händelser, aktiviteter, på er webbsida: ifyllda formulär, samtal, försäljningar, meddelanden, mm.
flinga

Kontakta oss

Vill du ha en offert, bolla idéer, veta mer om våra tjänster eller bara berätta något roligt – tveka inte att kontakta oss!